29 września 2015

twój kwiat

byłam jak
kwiat rozkwitający.
jak kwiat posadzony w twoim ogrodzie.
w tym wyjątkowym ogrodzie.

byłam jak
kwiat rozkwitający.
jak kwiat samemu podlewany w twoim ogrodzie.
w tym wyjątkowym ogrodzie.

bo byłam jak
kwiat boleśnie rozkwitający.
jak kwiat troski spragniony w twoim ogrodzie.
w tym wyjątkowym ogrodzie.

bo byłam pełna bolesnej miłości.
tej najpiękniejszej, najczystszej,
najbardziej zranionej rodzaju miłości.

byłam pełna uczuć do ciebie.
byłam uzupełniona marzeniem.
marzeniem o bliskości twojej.

bo byłam jak kwiat dla ciebie stworzony.
jak kwiat dla ciebie rozkwitający w twoim ogrodzie.
w tym wyjątkowym ogrodzie.

bo byłam twoim kwiatem.
zostałam rozdeptana w twoim ogrodzie.
zostałam wyrwana i porzucona
w tym wyjątkowym ogrodzie.

byłam twoim kwiatem.
zużyto mnie.
taka niedoceniona.
zraniona.

bo byłam tylko twoim kwiatem.
najczystym, najbardziej niezwykłym kwiatem.
rozbitym, rozerwanym, rozdeptanym.

byłam kwiatem w twoim ogrodzie.
w tym wyjątkowym ogrodzie.

odeszłam.
pełna najczystszej rodzaju miłości.
miłości do ciebie.

umarłam.
ja, twój kwiat w twym ogrodzie.
w tym wyjątkowym ogrodzie.

zapomniana.
niedoceniona.

tylko twój kwiat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz